“Баян нөхөр хайж буй царайлаг” бүсгүйн захидалд CEO хариу бичсэн нь

“Баян нөхөр хайж буй царайлаг” бүсгүйн захидалд CEO хариу бичсэн нь

 
 
 
 
 

 

Rate This

 

  Чөлөөт сэдэв , G. Shagai 7 цагийн өмнө нэмсэн. 18 хариулттай

Миний бие өнгөрсөн амралтын өдөр facebook дэж байтал нэгэн танил маань /Манай IT-ийн залуу/доорхи захиаг like дарж share хийсэн байлаа энэ захиаг манай NewCom Group ийн захирал асан Б.Болдын ажиллаж байсан J.P. Morgan /АНУ ийн хөрөнгө оруулалтын банк/ ийн CEO бичсэн юм байхаа үнэн худал нь бүү мэд уншаад их инээд хүрлээ, англи хэлнээс сийрүүлэн бичиж /утгачилан орчуулж/ нийтлэж байгаа нь энэ та бүхэн ажлынхаа зав зайгаар эсвэл copy and paste хийж гэртээ уншиж алжаалаа тайлна уу, Баярлалаа!

“Баян нөхөр хайж буй царайлаг” бүсгүйн бичсэн захидалд J.P. Morgan CEO хариу бичсэн нь

Залуухан хөөрхөн бүсгүй энэхүү захидалаа нэртэй интернет forum-д бичсэн:

Баян эртэй гэрлэхийн тулд би юу хийсэн нь дээр вэ?
—————————————————-

Миний энд хэлэх гэж буй зүйл шулуухандаа, би 25 настай, царайлаг, стильтэй бөгөөд жилдээ 500,000 USD эсвэл түүнээс дээш цалин орлоготой залуутай гэрлэх хүсэлтэй юм.

Магадгүй та намайг шунахай гэж хэлэх байх гэвч 1 жилд 1сая долларын орлоготой бол New York хотын дундаж давхрагын баячууд ба миний шаардлага бол тийм ч өндөр биш энэ forum -д 500,000 USD дээш орлоготой хэн нэгэн байвал гэрлэсэн үү?

Миний асуухыг хүсч буй зүйл бол, тань шиг баян хүнтэй гэрлэхийн тулд би яасан дээр вэ?

Миний болзож байсан эрүүдээс жилийн 250,000 USD орлоготой байсан ба энэ нь юу гэсэн үг вэ гэхээр миний хамгийн дээд лимит гэж харагдхаар, хэрэв хамгийн өндөр зэрэглэлийн бүс болох New York хотийн баруун хэсэгт 250,000 долларын орлого, цалин хангалттай биш юм.

Би дарууханаар хэдхэн зүйл асуух гэсэн юм.

1. Баян ганц бие эрчүүд хаагуур байгааг мөн хаяг болон нэр үйлчлүүлдэг ресторан фитнесс клубуудын жагсаалтыг гаргаж өгөөч?

2. Хэдэн насны орчим эрчүүд тохиромжтой эсэх

3. Яагаад ихэнхи баян эрчүүдийн эхнэрүүд байдаг л нэг харагддаг вэ? Тийм ч сонирхолтой харагддаггүй Би хэд хэдэн баян эртэй гэрлэсэн эмэгтэйчүүдтэй уулзаж байсан.

4. Таны эхнэр болох эмэгтэй ямар байх, хэн таны найз охин болж чадах (Миний зорилго бол гэрлэх)

Хадагтай хөөрхөн

J.P. Morgan: CEO ийн Философилог хариулт J

Хүндэт хөөрхөн бүсгүй танаа

Би таны бичсэн захиаг маш их сонирхож уншлаа, миний төсөөлж байгаагаар маш олон охид, бүсгүйчүүд энэ асуултыг тавих байх. Таны асуусан асуултуудад мэргэжилийн хөрөнгө оруулагчийн үүднээс болон сэтгэл зүйд тань анализ хийхийг зөвшөөрнө үү.

Миний 1 жилийн орлого таны хүссэн 500,000USD оос их бөгөөд хүн бүр намайг энд захиа бичиж цагаа үрээгүй гэж найдаж байгаа.

Бизнесмен хүнийхаа хувьд чамтай гэрлэх маш буруу шийдвэр энэ бүгдийн хариулт маш хялбар би танд энэ талаар тайлбарлая

А болон Б тал гэж үзье А тал гоо үзэгслэнгээ мөнгөөр харин Б тал таны гоо үзэсгэлэнд мөнгө төлнө гэсэн үг шулуухандаа.

Ямартаа ч А тал асуудалтай учир нь гоо үзэсгэлэн гандаж, хөгширөх болно харин Б талын мөнгө ямарваа нэгэн онцийн шалтгаангүй бол байж л байна, гол учир нь миний орлого жилээс жилд нэмэгдэх болно харин чиний гоо үзэсгэлэн жилээс жилд улам хөөрхөн болохгүй.

Эдийн засгийн үүднээс авч үзвэл ханшийн өсөлт мөн элэгдэл хорогдолоо тооцвол 10 жилийн дараа гэхэд таны гоо үзэгслэнгийн үнэ цэнэ хамгийн муу үзүүлэлттэй байна.

Тэгэхээр үнэ цэнэ унасан тохиолдолд удаан хугацаагаар хамт байх нь зөв санаа биш бөгөөд зарах эсвэл лизингдэх нь илүү дээр юм. 500,000USD оос дээш орлоготой хүмүүс ухаан муутай биш, бид болзох боломжтой гэвч гэрлэхгүй миний зөвлөх зөвлөгөө бол баян хүнтэй гэрлэх эрэл хайгуулаа март, чи өөрийгөө жилд 500,000USD оос дээш орлоготой болгох нь баян эртэй гэрлэх гэж хайхаас илүү боломжтой.

Энэ хариу захиа тус болно гэдэгт би найдаж байна хэрвээ чи лизингийн үйлчлгээ сонирхож байвал надтай холбоо барина уу

 

http://gegeen.wordpress.com/

 

Монголд онлайнаар гэрээсээ гаралгүй ажил олж болох уу?

Энэ асуултанд http://www.joblinksmn.com Монголын ажлын нэгдсэн сүлжээ бий болсон цагаас эхлэн боломжтой боллоо. Та зөвхөн http://www.joblinksmn.com –д бүртгүүлснээр гэрээсээ гаралгүй өөрийн хүссэн өндөр цалинтай ажлыг олох боломжтой боллоо. Урьд нь ажил орохын тулд сонины телевизийн онлайн гэх зэрэг ажлын зарыг хайж утсаар нь ярьж очиж бичиг баримтаа бүрдүүлэн анкет бөглөх зэргээр их түвэгтэй олон дамжлагыг дамжиж байж ажилд орох анкетаа бөглөдөг байсан. Ажилд орох анкетийг бөглөсөн ч гэсэн таныг дуудах эсэх нь эргэлзээтэй. Гадуур энэ хотын замын их түгжрээтэй мөн та ажилд орохын тулд маш олон бичиг баримтыг бөглөж байж замын түгжрээнд гацан байж очиж нэг анкет бөглөдөг, зарим байгууллагууд тийм ч бичиг баримт тийм зураг дутуу гэж буцаадаг. Харин та Монголын ажлын нэгдсэн сүлжээ http://www.joblinksmn.com –д бүртгүүлснээр таны хүссэн ажлын орон тоо гарахад та ганц кноп дарахад таны анкет тухайн ажлын байр зарласан компанийн хүний нөөц дээр очдог. Таны мэдлэг мэргэжил тухайн ажлын байранд тохирохоор бол таныг ярилцлаганд дууддаг бөгөөд та амжилттай ярилцлаганд орвол та тухайн ажлын байранд орох боломжтой болдог. Энд хамгийн гол нь та өөрийн анкетийг маш сайн бичих, мөн ажлын ярилцлаганд дээд зэргээр бэлдэх шаардлагатай юм.

Leave a Reply

